ПОРЪЧКА И ПЛАЩАНЕ

Не. Продуктите могат да бъдат закупени без регистрация, но регистрираните потребители имат много предимства. Регистрираните потребители могат да управляват своите поръчки по-лесно, особено когато става въпрос за замени и връщания. Освен това регистрираните потребители първо имат достъп до специална информация и отстъпки. Моля, проверете Политиката за поверителност, за да научите кои лични данни събираме, когато се регистрирате и за какви цели ги използваме.

Разбира се! Продавачът понякога ще предлага различни промо оферти, отстъпки и кодове за отстъпка. Те могат да бъдат част от сезонни разпродажби, празници, партньорства и др.

Кодът за отстъпка се въвежда в специално предвидено поле по време на поръчката. След въвеждането му, цената ще бъде намалена със съответната сума.

Не. С всяка поръчка можете да използвате само един код за отстъпка, като тойне може да се използва с други промоционални кодове.

След като поръчката е завършена, вече не е възможно да използвате кода за отстъпка за нея. Промоционалният код може да се използва за следващи поръчки, но е необходимо да се въведе преди поръчката да бъде изпълнена.

След като изпратите поръчката, ние ще Ви изпратим имейл с потвърждение, че сме я получили. Той имейл потвърждава, че вашата поръчка е получена, а ако не получите разписка по имейл, моля, свържете се с нашият Отдел за обслужване на клиенти на: info@euromarkt.bg.

След като изпратите поръчката си в отдела за доставка, ние ще ви изпратим имейл с номера и линка за проследяване на поръчката Ви. Трябва да изчакате няколко часа, преди да проверите състоянието на поръчката си. Имайте предвид, че куриерската фирма работи само в работни дни и отнема няколко часа, за да се въведе проследяващият номер в системата.

Ако искате да анулирате поръчката си, моля, свържете се с нас възможно най-скоро на имейл: info@euromarkt.bg. Ние ще направим всичко възможно да анулираме поръчката Ви, но в определени случаи това не е възможно. След като поръчката бъде изпратена, вече не е възможно да я анулирате.

Промяната на адреса за доставка не винаги е възможна. Свържете се с отдела за обслужване на клиенти на info@euromarkt.bg възможно най-скоро. Ще направим всичко възможно, за да сме сигурни, че адресът за доставка е променен, преди поръчката да напусне нашия склад. За съжаление, след като поръчката е опакована, адресът за доставка вече не може да бъде променен.

За съжаление, след като поръчката бъде изпълнена, тя вече не може да бъде променяна. Трябва да се свържете с отдела за обслужване на клиенти възможно най-скоро на info@euromarkt.bg, за да анулирате текущата си поръчка и да направите нова. Моля, имайте предвид, че след като поръчката бъде опакована и подготвена за доставка, тя вече не може да бъде анулирана.

За да заплатите поръчката си, можете да използвате следните платежни методи:
Кредитни и дебитни карти: Visa, MasterCard
PayPal
Наложен платеж

Всички транзакции се управляват директно от доставчиците на платежни услуги чрез сигурно криптиране и строги банкови стандарти.
Данните от картата се изпращат директно на банката и никой освен нея няма достъп до тях, нито дори и Продавачът.

Имайте предвид, че ние нямаме достъп до Вашия акаунт в PayPal, така че ще трябва да се свържете с тях, ако искате да отворите такъв, да промените паролата си, да проверите състоянието на транзакцията, или ако има някакъв друг проблем, свързан с PayPal.

ДОСТАВКА, ЦЕНИ НА ДОСТАВКА И ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ПОРЪЧКИ

Сроковете и разходите за доставка са посочени в таблицата:

Всички поръчки се изпращат от ЕС. В страните членки на ЕС не се начисляват мита. Всички поръчки за държави извън ЕС могат да бъдат освободени през митницата, ако това се изисква от законодателството на тези страни. За повече митническа информация проверете националните закони за внос, митници и акцизи.
В цената не са включени митнически и допълнителни такси.
Продавачът не носи отговорност за евентуални мита и допълнителни такси.

Продавачът използва куриерски фирми, чиито пратки могат да бъдат проследени, за да знаете във всеки един момент къде се намира Вашата поръчка. Ще получите имейл с информация за проследяване на доставката, когато Вашата пратка бъде поета от куриерската фирма, т.е. след като напусне склада на Продавача.

Нашата цел е да изпратим Вашата поръчка в рамките на един работен ден (от понеделник до петък). Ако сте направили поръчка в петък вечер, тя ще бъде изпратена в първия работен ден (понеделник).
След като поръчката Ви бъде изпратена, на Вашия имейл адрес ще получите потвърждение за доставка с номер и линк за проследяване на Вашата пратка. Ако не сте получили потвърждение за доставка, проверете в папка "Спам", защото автоматично генерираните имейли понякога попадат там.

Някой трябва да е на адреса за доставка, за да приеме пакета и да се подпише. Ако при първия опит за доставка никой не е на разположение да вземе пакета, не се притеснявайте - ще бъдете уведомени за други опции за доставка. Това може да включва повторна доставка, промяна на адреса за доставка, промяна на времето за доставка или възможност за лично получаване на пратката в съответен пункт.

ВРЪЩАНЕ И РЕКЛАМАЦИЯ

Ако сте получили грешен продукт, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти на: info@euromarkt.bg със снимка или видео за получаване на продукт. Ние се ангажираме да разрешим проблемите възможно най-бързо и да премахнем всички възможни неудобства. При получаване на Вашата заявка, Отделът за обслужване на клиенти ще Ви уведоми за следващите стъпки.

Euromarkt приема много сериозно качеството на продуктите и се стремим да гарантираме, че Вашата поръчка ще бъде доставена в перфектно състояние. Въпреки това, ако Вашата поръчка има дефект или грешка, моля, свържете се незабавно с нашия Отдел за обслужване на клиенти на info@euromarkt.bg. Необходимо е да се приложи снимка и подробно описание на констатираните недостатъци. При получаване на Вашата заявка, Отделът за обслужване на клиенти ще Ви уведоми за следващите стъпки.

В съответствие с нашата Политика за връщане на продукти, ако не сте доволни от продукта, който сте получили, можете да поискате да го върнете в рамките на 14 дни от получаване на поръчката.

За да върнете продукта, трябва да заявите връщане от съответния раздел на вашия клиентски акаунт в рамките на 14 дни от получаване на поръчката. След заявка за връщане ще получите инструкции за връщане. Друг вариант е да попълните формуляра за връщане на този линк. Срокът за връщане на продукта е до 14 дни след заявяване на връщането. Продуктът трябва да е неупотребяван, без повреди, в оригиналната си опаковка и с всичко, което е било включено в продукта. Много е важно да поискате връщане, преди да изпратите продукта обратно. Euro-Markt не носи отговорност за продукти, които са върнати без предварителна заявка за връщане. Ако имате проблем или нужда от помощ, свържете се с нас на имейл: info@euromarkt.bg. Проверете раздела „Жалби и връщания“ за повече подробности относно връщанията и възстановяването на средства.

Euromaarkt не предлага възможност за замяна на продукт.
Замяна на продукт е възможна само в случай на рекламация напоради повреда или производствен дефект. В този случай се доставя идентичен модел продукт. Ако Продавачът не може да достави идентичен модел продукт, тогава има възможност за избор на друг модел или възстановяване на сумата.
Ако желаете да замените продукта, можете да изберете опцията за връщане на продукт в рамките на 14 дни от получаване на поръчката и след това да поръчате нов продукт. В този случай Купувачът поема разходите по връщането на продукта.

Разходите за връщане на продукта се поемат от Купувача.

Доставя нов продукт безплатно в случай че клиентът е получил грешен, повреден или дефектен продукт.
Ако Продавачът не може да достави поръчан модел продукт, тогава има възможност за избор на друг модел или възстановяване на сумата.
В случай на възстановяване на сумата, сгрешеният, повреден или дефектен продукт трябва да бъде върнат на Продавача.

Възстановяването на средства се извършва по същия начин, както плащането, извършено от Купувача. Срокът за възстановяване е в рамките на 30 дни, след като Продавачът получи върнатия продукт и одобри възстановяването.

ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ

Гаранцията за електронни продукти е 24 месеца, а за аксесоари 12 месеца, освен ако не е посочено друго в гаранционната карта.

Свържете се с нас на info@euromarkt.bg, за да могат нашите колеги от техническата поддръжка да Ви помогнат и да Ви упътят за правилното използване на продукта.

Засега продуктите на Euromarkt се предлагат само и единствено в онлайн магазина www.euromarkt.bg.

Ако искате да работите с нас, можете да ни изпратите автобиографията си на имейл info@euromarkt.bg и ние ще я съхраним в нашата база данни. Ако имаме нужда от служител с Вашия профил, ще се свържем с Вас.

Ако сте заинтересован да станете оторизиран търговец на продукти на Euromarkt, моля, свържете се с нас на info@euromarkt.bg.

Ако искате да си сътрудничите с Euromarkt, свържете се с нас на info@euromarkt.bg или чрез социалните мрежи и предложете Вашите идеи, желания и условия за сътрудничество.

Продуктите, раздадени чрез нашите канали в социалните мрежи нямат търговска стойност и следователно не притежават никаква гаранция. Ако откриете някакъв дефект в продукта, моля, свържете се с нашият отдел за обслужване на клиенти на info@euromarkt.bg при първа възможност. Замени и възстановяване на суми не се приемат.

Можете да се свържете с Euromarkt чрез формата за контакт на уебсайта, по имейл: info@euromarkt.bg или чрез каналите ни в социалните медии.

Обадете ни се

Понастоящем не е достъпно

Пишете ни имейл

info@euromarkt.bg